Дізнатися більше

Продивитись все

Закрити

Відповідальний Бізнес

Бути відповідальним за довкілля та місцеву спільноту протягом довгого часу є обов’язковою складовою діяльності компанії The Rezidor Hotel Group в рамках стійкого розвитку. У 2001 році дане зобов’язання було остаточно оформлене в рамках програми Відповідальний Бізнес (Responsible Business). Кожний готель має свій індивідуальний план програми Відповідального Бізнесу, який охоплює наступні сфери: соціально-орієнтована програма, зниження негативного впливу на довкілля, добробут співробітників, їх безпека та здоров’я. Цей план має своє втілення і в нашому готелі у Карпатах.

Готелі мають тісну співпрацю як з місцевими благодійними фондами, так і з міжнародною благодійною організацією The World Childhood Foundation, визнанною The Rezidor Hotel Group. Місією Childhood є захист прав дітей та просування кращих умов проживання дітей, які є слабо захищені, експлуатувалися та знаходяться у зоні ризику в усьому світі.

Соціально-орієнтована діяльність:

  • щорічна участь у наступних заходах: Година Землі та День Прибирання;
  • надання допомоги місцевому притулку постільною білизною та рушниками.
Три «R» охорони довкілля: 
  • Reduce (зменшуйте): документи роздруковуються лише у разі потреби. Більша кількість документів сканується, зберігається та розсилається в електронному вигляді. Використання енергії зменшується шляхом вимикання непотрібного освітлення. Датчики руху з фотодіодами встановлені в робочих зонах готелю. В усіх гостьових ванних кімнатах встановлені аератори. Встановлена система рекуперації тепла.
  • Reuse (використовуйте повторно): Використання офісного паперу з обох сторін. Картриджі принтерів постійно заправляються. Одяг, ресторанні матеріали та постільна білизна передаються в благодійні організації.
  • Recycle (перероблюйте): Папір, картон, пластикові пляшки, металічні та пластикові вироби, флюоресцентні лампи переробляються.
Ініціативи у галузі охорони здоров’я та безпеки:
  • в готелі знаходяться спеціально обладнані вбиральні для гостей, які пересуваються на інвалідних візках, а також в готелі є 3 кімнати для гостей з обмеженими фізичними можливостями; 
  • для співробітників готелю постійно проводяться навчання з надання першої медичної допомоги та проведення навчальних тренувань з евакуації людей у разі пожежі
Участь співробітників:
  • всі нові співробітники відвідують тренінг Living Responsible Business, а менеджери додатково приймають участь у тренінгу Leading Responsible Business;
  • всі відділи готелю приймають участь в програмі переробки сміття;
  • донорство до місцевого центру крові.
Що можуть зробити гості:
  • стати учасниками програми лояльності Club Carlson та підтримувати екологічні проекти;
  • брати участь у програмі повторного використання рушників;
  • зберігати енергію, виключаючи електроприлади у разі їх невикористання.

Radisson Blu Resort, Bukovel
 
48.35408168 24.42655563